OGŁOSZENIE
Burmistrza Miasta Czeladź o przystąpieniu do sporządzenia:
1. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź dla terenu byłej kopalni KWK Saturn,
2. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź dla terenu dla terenu przy ul. 21 Listopada.
Na podstawie art. 17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 8h ust. 1 (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4, 5 i art. 40, art. 54 ust. 2 i 3 art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),
zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Czeladzi
1. Uchwały nr LXXIX/1043/2024 Rady Miejskiej w Czeladzi z dnia 27 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź dla terenu byłej kopalni KWK Saturn,
2. Uchwały nr LXXX/1074/2024 Rady Miejskiej w Czeladzi z dnia 29 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź dla terenu przy ul. 21 Listopada.
Zainteresowani mogą składać wnioski do sporządzanych planów miejscowych oraz do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, a także mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy dostępną do wglądu w Wydziale Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych.
Wnioski do planów mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, przez platformę epuap, na adres poczty elektronicznej , w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czeladzi, ul. Katowicka 45 (w kancelarii), elektronicznie w terminie do 8 lipca 2024 r.
Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wnioski należy składać na druku zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (DZ.U. z 2023 r. poz. 2059), który dostępny jest na stronie BIP miasta Czeladź tj. www.bip.czeladz.pl w zakładce planowanie przestrzenne -> formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego.
Wnioski do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone w terminie do 8 lipca 2024 r.
1. w formie pisemnej;
2. ustnie do protokołu;
3. za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta Czeladź.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuje się, że:
1. Administratorem danych jest Burmistrz Miasta Czeladź z siedzibą w Urzędzie Miasta Czeladź,ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, tel. 32 763 79 20, e-mail: , BIP: bip.czeladz.pl.
2. Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z siedzibą w Urzędzie Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, e-mail:
3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań związanych z procedurą sporządzenia planu miejscowego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c oraz lit. e RODO, w związku z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów
4. Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa.
5. Dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub innych przepisach prawa, regulujących czas przetwarzania danych, którym podlega Administrator danych.
6. Osoba, której dane dotyczą posiada prawo do żądania od Administratora danych dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu rozpatrzenia wniosku o zmianę
w miejscowym planie oraz ewentualnego kontaktu z wnioskodawcą.
8. Administrator danych nie stosuje profilowania.
9. Osoba, której dane dotyczą posiada prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tzn. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Administrator danych
Burmistrz Miasta Czeladź
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H