Tłumacz języka migowego
Informacja dla osób niesłyszących
Osoby posiadające trudności w komunikowaniu się mają prawo do skorzystania z usług tłumacza języka migowego lub tzw. osoby przybranej, która ma pomagać w porozumiewaniu przy załatwianiu spraw w Urzędzie Miasta Czeladź. Usługa tłumacza jest bezpłatna.
W tym celu osoba powinna zgłosić chęć skorzystania z usług tłumacza języka migowego ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej na 3 dni robocze przed wizytą w Urzędzie, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenia należy dokonać poprzez wysłanie:
- wiadomości e-mail na adres lub na adres jednego z wydziałów Urzędu dostępny ze strony internetowej http://bip.czeladz.pl/urzad_miasta/wydzialy.html
- listu przesłanego drogą pocztową lub złożenie go w kancelarii lub w punkcie informacyjnym Urzędu,
- informacji przez platformę SEKAP lub ePUAP
lub korzystając z pomocy osoby trzeciej, dzwoniąc pod numer 32 76 37 900 lub na numer jednego z wydziałów Urzędu.
Urząd Miasta Czeladź w przypadku braku możliwości realizacji świadczenia zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji uprawnień.
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H