Plan ogólny gminy
OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Czeladź
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego miasta Czeladź
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 39 ust. 1 pkt 1, 3, 4, 5, art. 40, 46 ust. 1 pkt 1, art. 54 ust. 2 i 3 i art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112)
zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Czeladzi
uchwały Nr III/45/2024 z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Czeladź.
Zainteresowani mogą składać wnioski do planu ogólnego miasta Czeladź oraz do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, a także mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy dostępną do wglądu w Wydziale Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych (IV piętro, pokój 420).
Wnioski do planu ogólnego mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
przez platformę epuap, pocztę elektroniczną na adres ,
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czeladzi, ul. Katowicka 45 (w kancelarii), w terminie do 15 lutego 2025 r.
Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wnioski należy składać na druku zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (DZ.U. z 2023 r. poz. 2059), który dostępny jest wraz ze wzorem do wypełnienia na stronie www.bip.czeladz.pl w zakładce -> planowanie przestrzenne -> formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego
Wnioski do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone w terminie do 15 lutego 2025 r. w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta Czeladź.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Realizacja obowiązku informacyjnego w związku z wymaganiami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej: RODO.
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Czeladź. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu z siedzibą przy ul. Katowickiej 45
- Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z siedzibą w Urzędzie Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, e-mail: .
- Administrator przetwarza dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu spełnienia obowiązków wynikających z art. 13a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie sporządzania dokumentów planu ogólnego gminy oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w tym rozpatrzenia wniosków, rozpatrzenia uwag, sporządzenia dokumentacji prac planistycznych itp.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jeżeli dane nie zostaną podane wniosek lub uwaga nie zostanie rozpatrzona.
- Dane są udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisu prawa lub takim, z którymi Administrator zawarł umowę, w tym firmom informatycznym świadczącym usługi dla Urzędu.
- Pani/Pana dane osobowe są przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do sporządzania dokumentów takich jak plan ogólny gminy oraz miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Po spełnieniu celu dla którego dane zostały zebrane tj. po przyjęciu ww. dokumentów, dane będą przechowywane jedynie w celach archiwalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Okres przechowywania w Urzędzie Miejskim danych osobowych w większości przypadków wynika z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i w tym przypadku jest to okres wieczystego przechowywania akt.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych istnieje prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu. Prawo dostępu do danych w zakresie informacji skąd administrator pozyskał dane przysługuje jeżeli nie wpływa to na prawa i wolności innych osób. Pozostałe prawa mogą zostać ograniczone zgodnie z przepisami RODO. Administrator realizuje wskazane prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych na wniosek.
- W przypadku uznania, że przetwarzanie danych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, każdemu przysługuje prawo do wniesienia skargi wobec ich przetwarzania do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2.
format | Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|---|---|
Prezentacja plan ogólny gminy.pdf | 25-01-02 12:28 | 7.44MB | pobierz plik: Prezentacja plan ogólny gminy.pdf | |
Wzór formularza pisma dot aktu planowania przestrzennego.pdf | 25-01-02 12:29 | 128.86KB | pobierz plik: Wzór formularza pisma dot aktu planowania przestrzennego.pdf | |
docx | Wzór formularza pisma dot aktu planowania przestrzennego.docx | 25-01-02 12:29 | 69.31KB | pobierz plik: Wzór formularza pisma dot aktu planowania przestrzennego.docx |
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H