adres
ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź
telefon
tel. 32 76 37 900
e-mail
Przyjmujemy wnioski na preferencyjny zakup paliwa stałego (węgiel/orzech, ekogroszek, miał).Informacja o przystąpieniu Gminy Czeladź do zakupu paliwa stałego do dnia 31 grudnia 2022 r.760. rocznica lokacji Miasta CzeladźГромадянин України, тут ви знайдете найважливішу інформацію (НАТИСНІТЬ ТУТ)Czeladź pomaga Ukrainie!Straż Miejska dostępna jest całodobowo pod numerem telefonu 32 76 37 964.
Strona główna Aktualności Lista aktualności
29 listopada 2022
kategoria:
Aktualności
Węglowe Q&A
Węglowe Q&A

W najbliższych dniach na terenie naszego miasta rozpocznie się dystrybucja węgla wśród osób, które złożyły wniosek o zakup paliwa stałego na preferencyjnych warunkach w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej. Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane przez Państwa pytania związane z tym przedsięwzięciem. [ARTYKUŁ AKTUALIZOWANY] 

  1. Czy Miasto Czeladź dopełniło wszystkich formalności związanych z dystrybucją węgla?

Nasze miasto dopełniło już wszelkich formalności związanych z dystrybucją węgla na terenie Czeladzi. Podpisaliśmy umowy z Polską Grupą Górniczą oraz Składem Węgla Remat w Wojkowicach, który znajduje się na tzw. Kwalifikowanej Liście Dostawców Węgla.

  1. Ile zapłacę z węgiel?

1900 złotych za tonę, niezależenie od tego czy będzie to węgiel (kostka/orzech), ekogroszek lub miał. Oznacza to, że cena za 1,5 tony wyniesie 2850 złotych. Do ceny tej należy doliczyć opłatę dla składu węglowego, za ewentualny transport węgla we wskazane miejsce.

  1. Kiedy mogę spodziewać się dostawy węgla?

To bardzo dobre pytanie. Można powiedzieć, że wszystko zależy od częstotliwości i wielkości dostaw z Polskiej Grupy Górniczej, które będą trafiać na Skład Węgla Remat w Wojkowicach. Mamy nadzieję, że cała procedura będzie przebiegać jak najszybciej.

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za węgiel?

W najbliższym czasie, będziemy kontaktować się ze wszystkimi osobami, które w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej złożyły wniosek o zakup węgla. W większości przypadków kontakt odbędzie się za pomocą miejskiego systemu SMS. W wiadomości przesłanej na numer telefonu podany we wniosku, znajdą się informacje o numerze konta bankowego, na które należy dokonać wpłaty oraz tytule przelewu. Uiszczenie opłaty będzie możliwe również w kasie urzędu (od 8.00 do 12.00) oraz we wpłatomacie, który znajduje się w holu głównym urzędu. Zachęcamy jednak do wpłaty na konto bankowe, ponieważ to właśnie ta forma zapewnia najszybszy obieg informacji na linii Miasto-Skład Węglowy.

  1. Kiedy mogę spodziewać się kontaktu ze strony Miasta?

Ze względu na to, iż dostawy węgla będą prawdopodobnie docierać na skład węgla partiami, będziemy kontaktować się indywidualnie ze wszystkimi odbiorcami w kolejności według, której złożono wniosek w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej.

  1. Jak dowiem się, że mogę już odebrać węgiel ze składu w Wojkowicach?

Skład Węgla Remat w Wojkowicach będzie kontaktować się z Państwem w kolejności, w jakiej zostały dokonane wpłaty lub w kolejności, która zostanie ustalona na podstawie otrzymywanych transportów węgla.

Stan na: 24.11.2022 r.

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

do góry