Burmistrz wysoko w rankingu
- kategoria:
- Aktualności
Burmistrz Zbigniew Szaleniec znalazł się w ścisłej czołówce rankingu najbardziej wpływowych samorządowców w internecie w 2021 roku.
Ukazał się ranking najbardziej wpływowych samorządowców w internecie w 2021 roku. W rankingu burmistrzów bardzo wysoko oceniono włodarza Czeladzi Zbigniewa Szaleńca.
Biorąc pod uwagę aktywność i interakcje profil Zbigniewa Szaleńca na Facebooku uplasował się na czwartym miejscu. – Profile burmistrzów polskich miast są bardzo często najważniejszym źródłem informacji dot. społecznego życia miasta dla mieszkańców. Odbiorcy cenią aktywne, interakcyjnie prowadzone profile - podkreślają autorzy rankingu.
Z analizy wynika, że minimum publikacyjne dobrze zarządzanego profilu burmistrza miasta to około 500 postów rocznie, czyli około 1,37 publikacji dziennie. Na profilu burmistrza Zbigniewa Szaleńca w 2021 roku ukazało się ponad 470 postów, a suma fanów na koniec roku wyniosła 8162.

- Tego typu rankingi pokazują, że mocno docenia się umiejętność kontaktowania się włodarza miasta ze swoimi mieszkańcami. Cieszę się więc z tego sukcesu, którego autorami są także nasi mieszkańcy, ponieważ na rankingową ocenę wpływa także facebookowa interakcja z mieszkańcami. Tak więc na ten sukces zapracowali także Ci mieszkańcy, którzy komentują, lajkują i obserwują publikowane przeze mnie posty. Korzystając z tej wyjątkowej okazji serdecznie dziękuję wszystkim, którzy z mojego profilu pozyskują informacje, oceniają je i komentują. Ten nasz wspólny sukces zachęca mnie do tego, by ten intensywny i ważny kontakt z Państwem nadal w mediach społecznościowych utrzymywać – przekazał burmistrz Zbigniew Szaleniec.
Najaktywniejszym burmistrzem w Polsce w social mediach okazał się Tomasz Szczerba, burmistrz Wojkowic. – Panie burmistrzu Tomaszu, Zagłębie znów górą! Gratuluję i pozdrawiam serdecznie – dodaje burmistrz naszego miasta.
Raport zbudowano na bazie analizy 142 profili Facebook burmistrzów miast członkowskich Związku Miast Polskich. Analiza przeprowadzana była narzędziami własnymi Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych oraz poddana weryfikacji i ocenie indywidualnej ekspertów IBIMS w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych.
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H