UWAGA! ZMIANY W FUNKCJONOWANIU URZĘDU MIASTA OD 1 PAŹDZIERNIKA
- kategoria:
- Aktualności
Od 1 października 2020 roku do odwołania, w Urzędzie Miejskim nastąpi zmiana organizacji pracy. W dotychczasowej formie, realizowane będą zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom. Załatwianie pozostałych spraw w wydziałach odbywać się będzie wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym z pracownikiem właściwego wydziału.
Do zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom należą sprawy z zakresu:
- rejestracji stanu cywilnego – Urząd Stanu Cywilnego nr tel. 32 76 37 926 (928, 941)
- ewidencji ludności i dowodów osobistych - Wydział Spraw Obywatelskich nr tel. 32 76 37 918 (905)
- pomocy społecznej - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi nr tel. 32 265 14 42, Referat Polityki Społecznej Wydziału Edukacji i Polityki Społecznej nr tel. 32 76 37 991 (976)
- spraw związanych z świadczeniem usług komunalnych - Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych (gospodarka odpadami) nr tel. 32 76 37 984, (bezdomne zwierzęta) nr tel. 32 76 37 966
- decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych, nr tel. 32 76 37 978
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów - Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych nr tel. 32 76 37 975
PONADTO:
- Załatwianie pozostałych spraw w wydziałach odbywać się będzie wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym z pracownikiem właściwego wydziału (numery telefonów dostępne poniżej).
- Do budynku będzie można wejść tylko wejściem głównym. Podczas wejścia będzie obowiązywała weryfikacja polegająca na tym, że osoby zgłaszają się do Punktu Informacyjnego i kierowane są do właściwych wydziałów.
- W celu zachowania bezpieczeństwa epidemiologicznego prosi się interesantów o utrzymywanie bezpiecznej odległości, obowiązkowego zakrywania ust i nosa oraz dezynfekowania rąk podczas wejścia do Urzędu.
- Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu biurowym, nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów.
Urząd Stanu Cywilnego
rejestracja stanu cywilnego – nr tel. 32 76 37 926 (928, 941)
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Spraw Lokalowych i Nadzoru
- sprawy lokalowe - nr tel. 32 76 37 995, nr tel. 32 76 37 996
- dzierżawy - nr tel. 32 76 37 985, nr tel. 32 76 37 996
- użytkowanie wieczyste i przekształcenia - nr tel. 32 76 37 954, nr tel. 32 76 37 996
- pozostałe sprawy gospodarki nieruchomościami - nr tel. 32 76 37 970, nr tel. 32 76 37 996
Wydział Spraw Obywatelskich
ewidencja ludności i dowodów osobistych – nr tel. 32 76 37 918 (905)
działalność gospodarcza – nr tel. 32 76 37 997
Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych
planowanie i zagospodarowanie przestrzenne – nr tel. 32 76 37 978
ochrona zabytków – nr tel. 32 76 37 957
ocena oddziaływania na środowisko, zieleń – nr tel. 32 76 37 975
bezdomne zwierzęta – nr tel. 32 76 37 966
odpady - nr tel. 32 76 37 984
Wydział Edukacji i Polityki Społecznej
edukacja – nr tel. 32 763 79 88 (wszystkie sprawy)
polityka społeczna – nr tel. 32 763 79 91 (wszystkie sprawy), nr tel. 32 763 79 76 (sprawy dot. seniorów)
Wydział Promocji Miasta, Kultury i Współpracy z Zagranicą
promocja, kultura – nr tel. 32 76 37 972
redakcja „Echa Czeladzi” – nr tel. 32 76 37 981
Wydział Zamówień Publicznych i Kontroli Wewnętrznej
zamówienia publiczne – nr tel. 32 76 37 973
Wydział Prawno-Organizacyjny i Administracyjny
nr tel. 32 76 37 920, nr tel. 32 76 37 974
Wydział Finansowo-Budżetowy
księgowość podatkowa – nr tel. 32 76 37 939 (936)
odpady komunalne – nr tel. 32 76 37 901 (922)
środki transportu – nr tel. 32 76 37 998
wymiar podatku od nieruchomości – nr tel. 32 76 37 946 (945)
zaświadczenia – nr tel. 32 76 37 948
Kasa czynna od 1 października 2020r. w godzinach:
poniedziałek od 7.30 do 14.00 oraz od 14.30 do 17.00,
wtorek – czwartek od 7.30 do 14.00 oraz od 14.30 do 15.30,
piątek od 7.30 do 13.00.
W celu uniknięcia tworzenia się kolejek do kasy zaleca się, aby wpłaty dokonywać według poniższych
wskazań:
1. podatek od nieruchomości – na indywidualny numer rachunku bankowego, wskazany na decyzji
ustalającej wysokość podatku lub na rachunek bankowy:
ING Bank Śląski o. Czeladź
55 1050 1269 1000 0008 0214 7587
2. opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi – na indywidualny nr rachunku, podany na
zawiadomieniu ws. zmiany stawki za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub rachunek bankowy:
ING Bank Śląski o. Czeladź
55 1050 1269 1000 0008 0214 7587
3. pozostałe wpłaty na rachunek bankowy:
ING Bank Śląski o. Czeladź
55 1050 1269 1000 0008 0214 7587
Zachęcamy do korzystania z usług urzędu w postaci elektronicznej poprzez:
• System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej SEKAP – www.sekap.pl
• Platformę ogólnopolską – www.gov.pl
We wszystkich sprawach należy kontaktować się dzwoniąc w godzinach pracy urzędu pod numer
telefonu 32 76 37 900 (Centrala) lub na numery telefonów poszczególnych wydziałów.
format | Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|---|---|
Zarządzenie Burmistrza Covid.pdf | 20-09-30 09:08 | 202.07KB | pobierz plik: Zarządzenie Burmistrza Covid.pdf |
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H