adres
ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź
telefon
tel. 32 76 37 900
e-mail
UWAGA! Informujemy, że w sobotę, 25 maja, Urząd Miasta Czeladź będzie czynny w godz. 7.30-15.30. Zapraszamy!UWAGA ZMIANY W OBWODACH 7 i 8: ulice wcześniej ujęte w obwodzie 7 tj. „Bratków”, „Jaśminowa”, „Mieczyków”, „Słowiańska”, „Storczyków”, „Tulipanów”, „Wrzosowa” zostały przeniesione do obwodu 8 do Szkoły Podstawowej nr 1 w Czeladzi ul. Reymonta 80, wyborcy z tych ulic w najbliższych wyborach głosują w SP Nr 1AKTUALNE INFORMACJE I OSTRZEŻENIA O JAKOŚCI POWIETRZAUWAGA: PODZIAŁ MIASTA CZELADŹ NA STAŁE OBWODY GŁOSOWANIA ORAZ ZAKTUALIZOWANY PODZIAŁ MIASTA CZELADŹ NA OKRĘGI WYBORCZE W MIEŚCIE CZELADŹAKTUALNE INFORMACJE NA TEMAT CYBERBEZPIECZEŃSTWAГромадянин України, тут ви знайдете найважливішу інформацію (НАТИСНІТЬ ТУТ)Czeladź pomaga Ukrainie!Straż Miejska dostępna jest całodobowo pod numerem telefonu 32 76 37 964.
Strona główna Aktualności
07 lutego 2022
kategoria:
Aktualności

Szanowni Mieszkańcy

Wydział Podatków i Opłat Lokalnych Urzędu Miasta w Czeladzi informuje, że w związku otrzymaną informacją o przeprowadzonej przez Starostwo Powiatowe w Będzinie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w wyniku której nastąpiła zmiana powierzchni lub/i zmiana klasy użytków kilku tysięcy działek położonych na terenie naszego miasta, w celu poprawnego naliczenia podatku od nieruchomości i podatku rolnego na rok 2022 niezbędne jest przeprowadzenie weryfikacji wszystkich kont podatników.

Wobec powyższego planowane  na dzień 4 lutego rozpoczęcie dostarczania Państwu decyzji podatkowych zostaje przesunięte  na termin  późniejszy.

Podatki będą dostarczane do Państwa niezwłocznie po zakończeniu procesu weryfikacji kont podatkowych i wprowadzenia zmian wynikających z zawiadomień otrzymanych ze Starostwa Powiatowego w Będzinie.

Zgodnie z ustawą o podatkach i opłatach lokalnych podstawowe terminy płatności podatków w 2022 r. to.:

  • 15.03.2022 r.,
  • 15.05.2022 r.,
  • 15.09.2022 r.
  • 15.11.2022 r.

lub jeden termin płatności przypadający na 15.03.2022 r., jeżeli kwota podatku nie przekracza 100 zł.

Opóźnienie w dostarczaniu decyzji podatkowych nie wywoła negatywnych skutków dla Podatników, ponieważ w przypadku decyzji doręczonych później niż 14 dni przed terminem płatności wynikającym z ustawy, nowy termin zapłaty pierwszej raty podatku wynosi 14 dni od dnia doręczenia decyzji (np.  decyzja doręczona 10.03.2022r. - termin płatności pierwszej raty  - 24.03.2022 r.)

Więcej informacji na temat prowadzonej modernizacji ewidencji gruntów i budynków można znaleźć pod linkiem: https://powiat.bedzin.pl/aktualnosci/4882-zakonczyly-sie-prace-geodezyjne-zwiazane-z-modernizacja-ewidencji-gruntow-i-budynkow

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

do góry