Portal Miasta Czeladź
Informacja o Urzędzie Miasta Czeladź w tekście łatwym do czytania i rozumienia.
Budynek urzędu znajduje się przy ul. Katowickiej 45 w Czeladzi.
Do budynku prowadzą dwa wejścia. Pierwsze wejście znajduje się od strony ul. Katowickiej.
Drugie wejście znajduje się z tyłu budynku od strony Parku Harcerskiego. Tym wejściem mogą wejść wszystkie osoby, także te które poruszają się na wózku.
W urzędzie pracuje burmistrz Pan Zbigniew Szaleniec i przewodniczący Rady Miejskiej Pan Dominik Penar.
Panu Burmistrzowi w pracy pomagają dwaj zastępcy, sekretarz, skarbnik i pracownicy wielu wydziałów.
Urząd czynny jest w poniedziałki od 7.30 do 17.00,
we wtorki od 7.30.do 15.30,
środy od 7.30.do 15.30,
czwartki od 7.30.do 15.30,
w piątki od 7.30 do 14.00.
Pracownicy urzędu wykonują różne zadania. W urzędzie możesz:
Pracownicy urzędu dbają o wiele spraw, które są ważne dla mieszkańców. Zajmują się:
W urzędzie pracują też strażnicy miejscy, którzy pilnują spokoju i porządku w mieście.
Aby załatwić sprawy w Urzędzie możesz przynieść pismo do Urzędu i zostawić je w Punkcie Informacyjnym. Pracownicy Punktu Informacyjnego pomogą Ci jeśli będziesz miał problem. Powiedzą Ci w którym pokoju możesz załatwić swoją sprawę.
Punkt Informacyjny znajduje się na parterze budynku urzędu. Możesz też napisać pismo i wysłać je na adres:
Urząd Miasta Czeladź
ul. Katowicka 45
41-250 Czeladź
Pismo możesz wysłać również za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl. ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć Internet i swoje konto na ePUAP.
Możesz także pismo przesłać mailem na adres: lub faksem 32 76 33 694.
Jeśli masz pytania możesz zadzwonić do Urzędu na numer telefonu 32 76 37 900.