7 kwietnia odbyły się wybory samorządowe. W tym miejscu publikowane będą informacje przekazywane m.in. przez Komisarza Wyborczego.
Wyniki wyborów samorzadowych dostępna są na stronie internetowej Państwowej Komisji Wyborczej, a informacje na temat wyniku wyborów na burmistrza i składu Rady Miejskiej również na stronie internetowej www.czeladz.pl.
INFORMACJA DLA MĘŻÓW ZAUFANIA dot. rozpoczęcia pracy przez Obwodowe Komisje Wyborcze w dniu 7 kwietnia 2024 r.
Pierwsze obowiązkowe posiedzenie komisji połączone ze szkoleniem odbędzie się 21 marca 2024 r. o godz. 16:00 w Hali Widowiskowo-Sportowej w Czeladzi przy ul. Sportowej 2. Składy Obwodowych Komisji Wyborczych publikujemy w załączniku poniżej.
Obwieszczenie Miejskiej Komisji Wyborczej w Czeladzi o zarejestrowanych kandydatach na burmistrza
Przygotowanie i przeprowadzenie wyborów na terenie Miasta Czeladź, głosowanie za pośrednictwem nakładek Braill'a - informacje pod numerem telefonu 32 76 37 949.
Uwaga! Zmiany w obwodach 7 i 8
Spis wyborców Miasta Czeladź, głosowanie korespondencyjne oraz składanie wniosków o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania przez wyborców niepełnosprawnych, którzy najpóźniej w dniu głosowania (7 kwietnia 2024 r.) kończą 60 lat - informacje pod numerami telefonów 32 76 37 932 oraz 32 76 37 917.
I N F O R M A C J A
Miejskiej Komisji Wyborczej w Czeladzi powołanej w celu przeprowadzenia wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r. o składzie, siedzibie i dyżurach
1. W skład Miejskiej Komisji Wyborczej w Czeladzi wchodzą:
2. Siedziba Miejskiej Komisji Wyborczej w Czeladzi mieści się:
w Urzędzie Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, poziom 2, sala konferencyjna nr 2., tel. 327637952, centrala Urzędu Miasta 32 7637900
3. Dyżury Komisja będzie pełnić w następujących terminach:
20.03.2024 r. w godzinach 14:30–15:30
27.03.2024 r. w godzinach 14:30–15:30
03.04.2024 r. w godzinach 14:30–15:30
INFORMACJA
Miejskiej Komisji Wyborczej w Czeladzi powołanej w celu przeprowadzenia wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r. o składzie, siedzibie i dyżurach
1. W skład Miejskiej Komisji Wyborczej w Czeladzi wchodzą:
Lp. Imię i nazwisko Funkcja
1. Marcin Grzegorz Wołczyk Przewodniczący Komisji
2. Aneta Barbara Siemieniec Zastępca Przewodniczącego Komisji
3. Dominika Agata Brzezińska Członek Komisji
4. Marta Laura Chrobak Członek Komisji
5. Emil Piotr Kalinowski Członek Komisji
6. Anna Beata Olkuska Członek Komisji
7. Barbara Stefania Praszkiewicz Członek Komisji
8. Ewa Ragan Członek Komisji
9. Michał Andrzej Słomka Członek Komisji
10. Beata Symber-Pasek Członek Komisji
11. Karolina Anna Witkowska Członek Komisji
2. Siedziba Miejskiej Komisji Wyborczej w Czeladzi mieści się: w Urzędzie Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, poziom 2, sala konferencyjna nr 2., tel. 327637952, centrala Urzędu Miasta 32 7637900
3. Dyżury dla przyjmowania zgłoszeń list kandydatów na radnych Komisja będzie pełnić w następujących terminach:
29.02.2024 r. – od godziny 13:00 do godz. 15:00
01.03.2024 r. - od godziny 13:00 do godz. 15:00
02.03.2024 r.(sobota) – od godz. 10:00 do godz. 18:00
04.03.2024 r. – od godz. 12:00 do godz. 16:00
INFORMACJA
Miejskiej Komisji Wyborczej w Czeladzi powołanej w celu przeprowadzenia wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r. o składzie, siedzibie i dyżurach
1. W skład Miejskiej Komisji Wyborczej w Czeladzi wchodzą:
1. Marcin Grzegorz Wołczyk - Przewodniczący Komisji
2. Aneta Barbara Siemieniec - Zastępca Przewodniczącego Komisji
3. Dominika Agata Brzezińska - Członek Komisji
4. Marta Laura Chrobak - Członek Komisji
5. Emil Piotr Kalinowski - Członek Komisji
6. Dagmara Agnieszka Motyka - Członek Komisji
7. Anna Beata Olkuska - Członek Komisji
8. Barbara Stefania Praszkiewicz - Członek Komisji
9. Ewa Ragan - Członek Komisji
10. Michał Andrzej Słomka - Członek Komisji
11. Beata Symber-Pasek - Członek Komisji
2. Siedziba Miejskiej Komisji Wyborczej w Czeladzi mieści się:
w Urzędzie Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, poziom 2, sala konferencyjna nr 2., tel. 327637952, centrala Urzędu Miasta 32 7637900
3. Dyżury dla przyjmowania zgłoszeń kandydatów na burmistrza miasta Komisja będzie pełnić w następujących terminach:
08.03.2024 r. - od godz. 12:00 do godz. 14:00
11.03.2024 r. - od godz. 15:00 o godz. 17:00
12.03.2024 r. - od godz. 14:30 do godz. 16:30
14.03.2024 r. - od godz. 14:00 do godz. 16:00
INFORMACJA DLA MĘŻÓW ZAUFANIA dot. rozpoczęcia pracy przez Obwodowe Komisje Wyborcze w dniu 7 kwietnia 2024 r.
Glosowanie w Komisjach od Nr 1 do Nr 21 rozpoczyna się o godzinie 07:00 i trwa do godziny 21:00, w Komisjach Nr 22 głosowanie rozpoczyna się o godz. 9:00 i zakończy o godzinie 21:00, a w komisji Nr 23 głosowania rozpocznie się o godzinie 10:00, a zakończy o godzinie 21:00.