Począwszy od 28 stycznia 2019 r. pracownicy Urzędu Miasta, będą doręczać mieszkańcom Czeladzi decyzje w sprawie: wymiaru podatku od nieruchomości, wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego, podatku rolnego.
Decyzje roznoszone będą bezpośrednio do miejsca zamieszkania podatników od poniedziałku do czwartku w godzinach od 15:30 do 20.00, w piątki od godziny 14:00 do 20:00 i w soboty od godziny 9:00 do 20:00
Zgodnie z przepisami Ordynacji podatkowej, w przypadku nieobecności adresata w mieszkaniu pisma doręcza się, za pokwitowaniem, pełnoletniemu domownikowi, sąsiadowi lub dozorcy domu, gdy osoby te podjęły się oddania pisma adresatowi.
W razie niemożności doręczenia pisma w sposób wyżej opisany, pismo będzie dostarczone za pośrednictwem operatora pocztowego - Poczty Polskiej.
Przypominamy jednocześnie, iż terminy płatności poszczególnych rat podatku od nieruchomości i rolnego za rok 2019 upływają w następujących terminach:
Uwaga!!!
W przypadku kwoty podatku nieprzekraczającej 100 zł rocznie, podatek płatny jest jednorazowo w terminie I raty podatku, czyli do 15 marca br.
W przypadku nie doręczenia decyzji co najmniej na 14 dni przed terminem płatności pierwszej raty podatku, termin płatności podatku wynosi 14 dni od dnia doręczenia decyzji ustalającej wysokość zobowiązania podatkowego.
Wszelkich wpłat można dokonywać:
Źródło: Wydział Finansowo-Budżetowy