Uczestników projektu grantowego „Odnawialne źródła energii szansą dla mieszkańców Czeladzi” prosimy o zgłaszanie się do Urzędu Miasta po odbiór kompletu oryginalnych dokumentów złożonych celem rozliczenia projektu. Dokumenty są do odbioru w godzinach pracy urzędu w pokoju 423 (4 poziom).
Jednocześnie przypominamy iż zgodnie z § 3 pkt. 8 umowy o powierzenie grantu należy : „ubezpieczyć instalację PV po jej zamontowaniu na minimum okres trwałości projektu. Jeżeli Grantobiorca ubezpieczy instalację na rok, w kolejnych latach musi je kontynuować i zobowiązany jest do dostarczenia kopii ubezpieczenia do Urzędu”. W związku z tym prosimy o dostarczenie kopii zawartej umowy ubezpieczenia nowopowstałej instalacji fotowoltaicznej (Urząd Miasta pok.423).
W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod nr telefonu 032 763-79-75.
Źródło: Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych