adres
ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź
telefon
tel. 32 76 37 900
e-mail
UWAGA ZMIANY W OBWODACH 7 i 8: ulice wcześniej ujęte w obwodzie 7 tj. „Bratków”, „Jaśminowa”, „Mieczyków”, „Słowiańska”, „Storczyków”, „Tulipanów”, „Wrzosowa” zostały przeniesione do obwodu 8 do Szkoły Podstawowej nr 1 w Czeladzi ul. Reymonta 80, wyborcy z tych ulic w najbliższych wyborach głosują w SP Nr 1AKTUALNE INFORMACJE I OSTRZEŻENIA O JAKOŚCI POWIETRZAUWAGA: PODZIAŁ MIASTA CZELADŹ NA STAŁE OBWODY GŁOSOWANIA ORAZ ZAKTUALIZOWANY PODZIAŁ MIASTA CZELADŹ NA OKRĘGI WYBORCZE W MIEŚCIE CZELADŹAKTUALNE INFORMACJE NA TEMAT CYBERBEZPIECZEŃSTWAГромадянин України, тут ви знайдете найважливішу інформацію (НАТИСНІТЬ ТУТ)Czeladź pomaga Ukrainie!Straż Miejska dostępna jest całodobowo pod numerem telefonu 32 76 37 964.
Strona główna Aktualności Lista aktualności
15 stycznia 2020
kategoria:
Aktualności
Decyzję podatkową przyniesie urzędowy doręczyciel
Decyzję podatkową przyniesie urzędowy doręczyciel

Począwszy od dnia 1 lutego 2020 r., pracownicy Urzędu Miasta, będą doręczać mieszkańcom Czeladzi decyzje w sprawie: wymiaru podatku od nieruchomości, wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego i podatku rolnego.

Decyzje roznoszone będą bezpośrednio do miejsca zamieszkania podatników, od poniedziałku do czwartku w godzinach od 15:30 do 20:00, w piątki od godziny 14:00 do 20:00 i w soboty od godziny 9:00 do 20:00.

Zgodnie z przepisami Ordynacji podatkowej, w przypadku nieobecności adresata w mieszkaniu, pisma doręcza się -za pokwitowaniem - pełnoletniemu domownikowi, sąsiadowi lub dozorcy domu, gdy osoby te podjęły się oddania pisma adresatowi.

W razie niemożności doręczenia pisma w sposób wyżej opisany, pismo będzie dostarczone za pośrednictwem operatora pocztowego - Poczty Polskiej.

Przypominamy jednocześnie, iż terminy płatności poszczególnych rat podatku od nieruchomości i rolnego za rok 2020 upływają w następujących terminach:

  1. I rata podatku do 15 marca br.
  2. II rata podatku do 15 maja br.
  3. III rata podatku do 15 września br.
  4. IV rata podatku do 15 listopada br.

Uwaga!!!
W przypadku kwoty podatku nieprzekraczającej 100 zł rocznie, podatek płatny jest jednorazowo w terminie I raty podatku, czyli do 15 marca br.

W przypadku niedoręczenia decyzji co najmniej na 14 dni przed terminem płatności pierwszej raty podatku, termin płatności podatku wynosi 14 dni od dnia doręczenia decyzji ustalającej wysokość zobowiązania podatkowego.

WAŻNE!!!
Doręczyciele – pracownicy urzędu, będą posiadać legitymacje służbowe, wydane przez Burmistrza Miasta Czeladź. Można je zweryfikować z dowodem osobistym.
Osoby doręczające doręczają jedynie decyzje podatkowe, nie pobierają oni przy tym żadnych opłat.

 

Wszelkich wpłat można dokonywać:

  • w kasie Urzędu Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45 (poniedziałek 7.30-17.00 /przerwa 14.00-14.30/, wtorek-czwartek 7.30-15.30 /przerwa 14.00-14.30/, piątek 7.30-13.00) – gotówką lub kartą płatniczą nie ponosząc dodatkowych opłat. 
  • na numery indywidualnych kont bankowych widniejące na decyzjach wymiarowych,
  • na rachunek Urzędu Miasta Czeladź:  ING Bank Śląski nr konta 55 1050 1269 1000 0008 0214 7587. 

Źródło: Wydział Finansowo-Budżetowy

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

do góry